Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

Takılarım birarada..

Kendimde yaptığım için bayağı fazla takım var..Bu aşağıdakiler yalnız kolyelerim,ve bunları birarada ve gözümün önünde tutmakta bayağı bir zorlanıyordum..Ta ki bu Tchibo da gördüğüm kravat askılığını alana kadar..Ben alalı uzun zaman oldu ama ara ara değişen temalara tekrar ekleniyor..Bulursunuz alın derim ç
ünkü bayağı bi takı alıyor,ve hepsini biraraya topla
yabiliyorsunuz..






Küpelerim,tokalarım,broşlarım vs. içinde çekmeceli bir kutu boyamıştım,onu da daha sonra yayınlarım..O kutudan sonra da resmen rahata erdim,çünkü hepsi gözümün önünde ve istediğim takıyı çok rahat buluyorum,çok fazla unuttuğum aksesuarım varmış ama artık hepsi o çekmecelerde:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder