Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

Poğaçada son nokta:)

Uzunca bir süre ve çeşit çeşit tarif denemelerinden sonra sonunda favori poğaça tarifimi buldum..Pişerken çıkan kokuyu ve evi nasıl bir pastane kokusunun sardığını size anlatamam..Mutlaka deneyin,abartmadığımı anlayacaksınız:)





Tarifi http://evcilik-evcilik.blogspot.com/ tan aldım..Bloğumda bulunsun diye tarifi yazıyorum..Ben peynirlisini yaptım,bi dahakı sefere de kıymalısını deneyeceğim..Sizde istediğiniz malzemeyle yapabilirsiniz..Bu tarif için teşekkür ediyorum:)

malzemeler:
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı ılık süt
1 su bardağı su
1 küp yaşmaya
1 çay bardağı tozşeker
1 tatlı kaşığı tuz
aldğı kadar un
ve istediğiniz herhangi bir iç malzeme
üzeri için ise yumurta sarısı ve çöreotu.
hazırlanışı:
ilk önce mayayı ılık süt ve su karışımında eritin ve kalan malzemeleride karıştırarak ele yapışmayacak kıvamda bir hamur elde edin.
kabarmasını beklemeden şekil verip yağlanmış veya kağıt serilmiş tepsiye dizin ve üzerine yumurta sarısı ile çöreotu serpin.20-30 dakika tepside beklettikten sonra ortaısılı fırında 25-30 dakika üzeri sararıncaya kadar pişirin..
afiyet olsun.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 yorum:

evcilik dedi ki...

Sevgili Feyko,
öncelikle blogumu ziyaret ettiğinden dolayı çok çok reşekkürler,poaçayı denemene ve beğenmene sevindim,
benimde en çok sevdiğim poaça tarifidir,diğer poaça tariflerini pek tutmadım....
ellerine sağlık,
sevgiler,
İjlal.

feyko dedi ki...

evcilik;teşekkürler tekrar:)
sevgılerımle...

Yorum Gönder